ibland undrar man ju...

Idag har en ny bekantskap stiftats.. med EJA 328..
Ska berätta mer om den vid ett senare tillfälle.

Men i övrigt så ser jag ett ljus vid horisonten igen, men saknar min lilla älskling som enligt morfar har bestämt att han ska flytta till Forshaga.. skulle tro att det är under visst inflytande av morfar också.. dom har funnit varandra killarna.
Har blivit gräsänka idag, mats håller på med sitt sjöröveri i stockholm och jag o smilla ska snart lägga oss o snarka ikapp.
Buzz o jag har varit o tränat och det gick alldeles förträffligt bra idag, ska nog kunna bli bra i helgen också. Men nu är det bara en passande sadel som fattas. Fick sadla om under träningen idag eftersom den nuvarande inte ligger stilla på plats.
Men ska ta med den till Leksand imorgon o åka förbi en karl som håller på med sadlar få se om det finns nån bra lösning på problemet.

Hasta la vista baby..
eller ska man slå till på  HOLA, una grande czervesa por favor??

Adios
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0