Impulsköp..

Nu är kl 1348 och jag sitter bara av tid i en kvart till sen drar jag till Gagnef och tittar på ett fritidshus. Inte allt för självklart när det har snöat här hela dagen. Men under tiden som jag egentligen inte har gjort just nånting så har jag iaf lyckats göra ett impuslköp för 900 kr.
Typiskt mig.
Det började med att pappa letade efter en ytterbackspegel till sin bil. Som jag kikade på ett nytt lyktglas til Audin eftersom det är i tusen bitar. Då finns det bara en råd. Ring Bildemonteringen i Hedemora o pruta.. så nu har jag prutat fler hundra kr och fått för 900 spänn nytt glas till lampan (kostade eg 440) och ny elmotor till vindrutan prutat fr 750 till 600 och ett expantionskärl till kylarvätskan för 200 spänn.. Som hittat. skulle tro att jag gör av med glykol för 200 i veckan för det pyser ur hela tiden., för inte tala om hur irriterande det är när varningslampan lyser OCH piper hela tiden..
Nu väntar jag bara på att hoppsadeln ska bli såld så jag kan önska mig en ny i födelsedagspresent. Hoppas hoppas. http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/796 då blir det en sån här.. som tur är är det 15% rabatt extra hela mars.. så det är bara att slå till lixom.
Det är farligt att gå in på sånna här sidor med hästgrejjer för där kan det lätt bli lite impulsköp om man inte aktar sig så därför så är det ajja bajja att beställa nått..
Men mest nöjd är jag att jag har haft besök av en kändis på min facebook profil idag.. Japp en svensk popsångerska har varit in o kollat mig.. haha.. Inte en av mina favoriter kanske men hon har tex varit med i lets dance.. det ni!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0