Jag har 6...

Nej det har jag inte men jag har sex bilder på mig att skriva., det är vad som ska in i datorn just nu och det tar ung 15 minuter.. det här måste vara ett av världens segaste system att jobba i.
Nåväl. Onsdag idag. Har vinkat av maken för färd till stockholm. Jag åker imorgon..(måste boka biljett... OJOJ) sen ska det röjas, vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att äta gott och mest vara själva några dagar.
Ska hinna med att träffa lite kursare från gävle som jobbar som mäklare där nu, det innebär alldeles säkert en öl eller två.. och kanske nån lite korv till det, vem vet.?
Oliver ska vara hos faster och en dag hos agnes o leka. han kommer att ha det toppenbra.
I övrigt så njuter jag över mitt nya kontor med allt det innebär, fick nya tangentbord o en mus igår. Trådlöst naturligtvis. och med digitaldisplay med inbyggd miniräknare o grejjer. Får jag meddelanden eller mail så kommer det upp i displayen också. DESSUTOM så säger den god eftermiddag anna och god morgon och visar temperaturen i mitt lilla rum.. HAHA
Nu är bilderna klara och jag ska göra ett ryck här innan avfärd.

Puss o kram på er..

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0