Maaaat

a.k.a ett trist inlägg.

Sitter på min Inte nya Stol och väntar på den nya. Det snöar ute. Försöker osså ordna med en överraskning till maken. men får inga besked så det står också still. I övrigt så händer det inte så mycket. Mats pluggar till kapten och jag försöker få till lite ridtid. Igår red jag dressyr eftersom hoppsadeln är ute på provtur. Men eftersom hästen har vilat några dagar pga brist av skor så var han så jobbig.. tung. och ja har kramp nästan i hela axlarna o överarmarna. Och dessutom är jag trött som fan idag.
Oliver har ju fått nytt på rummet och är jättestolt över det, igår kom faster o bredrik och besökte honom så han fick visa upp sin nya säng, och hur duktig han är på att klättra upp o ner på stegen. Han sover väldigt bra där också.

Gud va trist det är att bara sitta o glo. hade varit roligt att göra nått kul..Imorse så satt jag o tänkte på så mycket kul som man kan göra så att jag körde fel IGEN... det är jag expert på snart.
om tjugo minuter ska vi slåss om micron o äntligen få i oss lunchen. Och sen var det roliga slut. Tyvärr har jag inte nån god mat med mig idag och jag är sjuuukt sugen på en mintchoklad.
Och för att få tag i mintchoklad i den här stan eller byn så måste jag gå ända bort till hemköp. Den av alla affärer som ligger längst bort. SUck så det blir nog inte nån sån idag alls. Dubbelsuck. FÖ så har jag inte tagit med några pengar heller, så det blev enkelt.

Ge mig luuuunch och en chokladbit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0