Så var den här..

Vinterkräksjukan??
Torsdag.. Skärtorsdag.. Kräktorsdag.
Vi var ju på begravning på dagen, den var jättefin o anna sjöng superbra! Tack.
Sen åt vi tårtor o grejjer, och på kvällen gick de närmaste släktingarna ut o åt.
Jag Mats o Olli gick hem vid niotiden, Oliver somnade och sov i tre timmar kanske.. sen Krääääks. Härligt
Hela sängen. Som tur var så hade vi ombyte med för han skulle sova kvar hos faster i stan. Men han hoppade in i duschen och vi bäddade rent, sen somnade han kanske tjugo minuter så var det dax igen,, samma visa. Lika bra att åka hem helt enkelt. Så vi tog en taxi hem o gick o la oss.. sen dess har det bara varit lugnt. Men frågan är vem som står på tur. Suck. hoppas att jag slipper, men den chansen är väl minimal eftersom jag har varit o kladdat i allt. Det konstiga är att när oliver blir dåligt så är det verkligen inte ens lite äckligt. Sist han var så här sjuk så spydde han ner hela mig och det var helt ok! men jag blev peppar peppar inte sjuk den gången. Hoppas på samma tur nu med, men räknar inte med det. För i onsdags när jag hämtade hem honom från dagis så hade halva barnaskaran och så gott som hela frökenskaran gått hem och kräkits. så det var vikarier överallt. så lite väntat var det väl.

Så Glad påsk på er!!
A

Kommentarer
Postat av: Anna

Men va trevligt! Då är det bara att ladda med pepperkorn nu då!

2008-03-21 @ 07:54:31
URL: http://luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0