Bloggförsök nr 2

Nummer ett blev inte så bra så därför blir det nummer två nu.. (ok faktum är att det nog är typ försök 6 ellr så..)

Sista veckan har ju som ni säkert förstått något fullproppad med aktiviteter eftersom oliver har varit bortrest.,

Jag har iaf hållt igång och spelat golf, ridit, tränat, städat, borstat hunden, hjälpt mats med båtarna. osv osv.
jooo o jobbat förståss.
De första två omgångarna av touren.. låt oss kalla den för krigstouren är avklarade. I första omgången fick jag stryk. 36-39.. typiskt. men sänkning för Thomas, men inte för mig den här gången. Andra omgången ryckte jag från start med besked och slutrestultat.. 23-35.
så 1-1 i matcher.
På torsdag blir det första vändan med scramble i samuelsdal, sen blir det första omgången i First Open med Nicklas på söndag förhoppningsvis.
Hästhoppning i Älvkarleby på lördag, och fälttävlan helgen därpå. och därpå igen.

I helgen som var så jobbade jag och hade planerat in visningshelg, och vad händer jo.. 3 dec i Skeberg.. SNÖ.. men med vitsippor under.. (får man pluspoäng för det??) 
Sen söndag spenderades gladeligen på lugnet för årets upplaga av Dala Hoppet.. Nog fan var det kallt men kul ändå. Skottade mest vatten på banan på fm genom små rännilar och bar hinder på em när klasserna blev såpass höga att det revs hej vilt. Men det är härligt att vara på banan o få det i närbild.
Hade vid ett tillfälle sista hindret i omhoppningen alldeles framför näsan, och där sparades det inte på krutet vill jag lova.

Man blir ju lite sugen på att hoppa iaf.

nu har jag dessutom rensat hela datorn på gammalt skit, fast jag behöver utöka hd igen.. tänk att man kan då fylla diskarna hur många man än har.
Men med ett nytt tangentbord också så ska nog den funka ett tag till iaf.
Annars då..?? Tjaaa inte vet jag.. Mats börjar köra båt nu och jag ska möjligtvis dricka lite paraplydrinkar.
jooo apropå drinkar så har jag o Malin planerat in en partykväll Wohooo.. Fredagen den 13de... tamtarammm... hehe kan det bli värre än värst?
Är det någon som känner sig sugen så häng på vetja. Vi har skaffat övernattning i falun och gott om golvyta finns det för ev borlängebor eller så. Blink Blink..

over and out.
A

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skriver in det i kalenderariumet! // En ev Borlängebo

2008-05-20 @ 13:41:47
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0