Hästblogg

Nu är det såhär att jag ska ju som sagt prova på en vända på fälttävlanssvängen.. inget konsitg ióf.. men Det Innebär the D-word.. Dressyr.. (aargghhhh sliter mitt hår.!!)  det här stämmer ganska bra överens med mitt synsätt på dressyr... Tio anledninar att rida dressyr.
image300
Tanken är alltså att jag och min pålle ska rida snyggt,, (aahh säkert) ordenliga ridvägar (mmm vi säger väl det) och i rätt form..(böj på nacken då för faaan)  så troligen inte .. en bra komination. Vi satsar mer på sånt här.
image301
Men men i fälttävlan får man iaf två hoppningar mot en dressyromgång.. så det väger ju upp lix.
Hade det varit tvärtom så, Forget it säger jag bara.

Om det nu går vägen.. jag har mycket stöd av dressyrtöntar.. haha så ska jag rida ett dressyrprogram till.. (under min livstid. säger inte när) ;)  men annars får det bli nått sånt här. Annas dressyrprogramsridning.. det verkar vara nått för mig.
image302

Men först så ska jag lära mig alla bokstäver på banan så jag kan lista ut ungefär hur jag ska rida.. hjälp säger jag då. Men jag nöter på.. Hejja mig..

Nåväl imorgon tiiiiidigt åker jag till älvkarleby o hoppar iaf, det ska bli kul.. så hejjjja mig igen..
image303

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0