Hej igen..

Jag är lite kär.. smygkär..

Men jag kan inte berätta i vem..

Annars är det inte så mycket nytt under solen,. Massmassor med jobb,, Jättekul.
Men ingen tid att blogga. Inte så kul.

Har fått ny golfkatalogen från USA, den är ju superkul att sitta o bläddra i. Men jag har väl det mesta.
FIck både bollar och lite annat smått o gott av chefen idag. Och en handske vann jag på scramble förra torsdagen. Men det var ju bara nån billig vante, skulle kanske löna sig att investera i en lite dyrare som håller några gånger. Vad vet jag men det brukar ju vara så att man får det man betalar för.

I helgen blir det ju fälttävlan och vi övar för fullt på dressyren, kanske att jag får in en vända på ridbanan idag, om inte så måste det bli i morgon. Även om jag faktiskt kan programmet så skadar det ju inte att öva o finslipa lite.

Bilen är nytvättad och har nu gått 728 Mil..

Nu visning..

A


Jooo jag var ju kär sa jag..

i den här depplåten.. jag kan faktiskt gilla sånna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0