Hej på er igen.. ;) ;)

ja jag vet jag skäms.. men jag skyller på alla andra..

§ 1 . Jag har aldrig fel..
§ 2 . Om jag mot förmodan skulle ha fel så träder § 1 automatiskt in.

Så är det med det.

jag väntar på kort från födelsedagskalaset,, men pga av en liten champagneinsident så har jag inte något tangentbord längre... eller iaf ett fungerande.
så nu snabbloggar jag från jobbet.

annars då..
Oliver bestämde sig för en semestervecka hos mormor o morfar och kommer hem först på lördag. SÅ jag har spelat golf golf o golf, sen har jag varit iväg på fälttävlansträning två dagar i Leksand. KUL!!
Så nu har jag faktiskt anmält mig till två fälttävlanstävlingar .. hua
Och några hopptävlingar är på gång.
Men nu måste jag jobba vidare.

Jag Loooovar en längre utläggning med foton och grejjer så fort jag har fått ett nytt tangentbord.

Kram på er bloggläsare.

A

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Du är utmanad!
http://eliintheone.blogg.se/1210800863_utmanad_av_linda.html#comment
Lämna en kommentar när du gjort den så får jag se... ;)
Kram!

2008-05-14 @ 23:52:41
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0