Psychotrött..

Är det ett ord egentligen... isåfall är det det jag är..
ramlar snart av stolen nämligen.
Har jobbat en hel dag med superdupertempo..
Hem o vända i dörren för stooooora shoppingrundan med man o barn..
det är inte det enklaste, shit va det tar på krafterna.

Ingen lunch.. endast ett o ett halvt äpple och lite nötter.

Lidl.. Mat och dricka 20 l coca cola = 89 :-
Willys.. mat o kalastillbehör
Kukupooolen.. Presenter til födelsedagsbarnet.. samt alla skoaffärer.
Max.. GI burgare för mig o mats utan tillbehör.,, maxbox för oliver.
(Mats ska också blir slank till sommaren. )

Sen stallet..

Nu Psycotrött..

Godnatt.

PS imorgon kommer morfar.. Jippi.. Mormor på söndag.. jippi igen..

jag ska fylla i resten av veckan imorgon när jag ser tangenterna igen. ögonen har ramlat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0