Tidsfördriv..

Nu sitter jag mest här framför datorn och lyssnar på duffy och försöker få tiden att försvinna så jag slipper vika tvätt.. BLÄ säger jag bara.
Men det är väl så att den inte vilker sig själv tyvärr.. så det är väl bara att bita i det sura typ.. Blä igen.

ANnars då.. Jo händer inte så mycket LR??

Ni som känner mig vet ju att det händer nånting heeela tiden. Och så är det väl nu med antagligen.

1 hoppade tävlign i helgen.. gick på skit.
2 spelade första tävlingen i first open på söndagen,, gick på vinst..
3 Spelar Nordea golf imorgon..
4 ska debutera fälttävlan i helgen som kommer och helgen därpå igen.
5 har ridit ett helt dressyrprogram idag. och det gick faktiskt ok.
6 ska spendera em i morgon o åka runt o göra tusen ärenden som inte hinns med annars.. man ligger lite efter
7 MÅÅÅÅSTE vika tvätthelvetet nu.

SUck..

Slut på meddelandet

Lyssnar lite på Amanda istället.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0