Varför...

Varför är det bara typ.. en som lämnar kommentarer på min blogg.. jag vet ju hur många ni är och vilka ni är som läser.. skriv nått ibland vetja!!

Imorgon bitti drar vi till leksand för brrrr ni vet... the D word.. eller D-day.. vad vet jag.
DreEsSYr... brrrr. ryser bara jag tänker på det.. men mitt mål är att inte komma sist iaf.. i dressyrmomentet alltså. HOppningen o terrängen är jag inte orolig för.. det kan ju faktiskt gå riktigt bra. Över lär vi väl komma det är ju ändå 20 cm lägre än när vi vanligen feghoppar.

Idag har jag iaf laddat med en sjukt hetsig dag med möten o allt heeela dagen,, har flängt som fn. Och sen kom det celebert besök i form av Lars, alex och liam.. det lektes HEJ VILT vill jag lova.. Jag städade nämligen olivers rum i morse och gjorde jättefint,, men det finns inte ett spår av det nu.. Popcorn ÖVERALLT... men men dom hade ju kul iallafall.. och nu ska jag gå ner till faster lillemor som har premiärsovning i stugan o ta ett glas rosevin..
Natti på er

A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väl lämpligt att kommentera med ett grattis på födelsedagen nu va?

2008-06-01 @ 00:54:06
Postat av: Anna

När fyller du år då?? Har jag missat nåt?

2008-06-02 @ 14:01:36
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0