Alltså egengligen så orkar jag inte skriva.. men vet inte varför

Har helt tappat lusten att blogga. troligen en av två anledningar..
1 finns inget att skriva om..
2 har så mycket att göra så att det inte finns tid över.
avgör själva.

Men snabbresume av veckan som gått..

Torsdag var sist jag skrev för då var det greys och det är ju idag igen.

Men fredagen kom morfar upp o hämtade hem Oliver till Forshaga.

Dom har ju haft kul vad jag förstår eftersom han inte ens vill prata med sin mamma eller pappa..

sist mats pratade med honom o frågade vad han höll på med så hade han tagit på sig sin döskalle tshirt och skulle "skrämma skiiiten ur morfar" tja va säger man.

Lördag så åkte jag och tälvade hoppning på Falu Ridklubb.. Bättre än svärdsjö men ändå inte bra. Tro varför.

Men nu verkar säsongen vara slut iaf. Och nu har jag lite olika alternativ att göra med hästen. men jag kan inte direkt bestämma mig.

Sen på lördagkvällen så blev det efter mycket om o men en tripp till Hela huset i blge. Tyvärr alldeles för mycket av det goda. DVS minttu och champagne. (ingen bra kombination för den som undrar) Så vi åkte hem vid tolv tiden igen. Och söndagen gick lite långsammare än vanligt. Men jag mådde troligen betydligt bättre än jag förtjänade iaf.

Så hur som helst blev det faktiskt också efter mycket om o men en golfrunda i Hedemora! Också årets sista. Men vädergudarna var med oss och spelgudarna visade sig sporadiskt dessutom.

hur som helst så spelade jag och Th sista matchen utom tävlan eftersom ingen av oss kunde se fram emot nån formtoppning just i söndags. Resultatet efter årets hårda match ser därför ut som följer..
3-3 Officiellt
3-4 till undertecknad inofficiellt.
kan det blir nånting annat efter detta tappra försök??



Men ett fint minne efter årets sista runda iaf. Hål 18..


I övrigt har hela veckan gått åt till jobb, och hör o häpna alla vänner och alla ´som jag känner!!! SLAPPA.. det är ju helt otrorligt för att vara mig.
Har faktiskt redan börjat oroa mig över hur det ska bli att ha semester en heeel månad i februari och inte kunna varken jobba eller rida!!
Huuuu..'

Nu förbereder jag mig och min tvättstuga oss för invasionen imorgon. För då kommer alllllllllaaaa bebisarna hem och ska bo över helgen.. pjuuu  vilket herrans liv det kommer att bli.

dom ser inte ut så här heela tiden vill jag lova.


Nä nu ska vilddjuren släppas ut i vika!!


Puss puss..

Kommentarer
Postat av: Annika

Ibland har man bara inte tid! Fullt upp här med. Det kallas livet, tror jag... Kram Annika.

2008-10-30 @ 23:00:11
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att höra att det är fler som har lite fullt upp! Och de där svartvita sakerna... Lovely!!!

2008-10-31 @ 21:57:37
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0