Att man aldrig lär sig!!

Ännu en helg lagd till handlingarna. Och åter´igen kan man väl konstatera ett par saker.

1. Att man aldrig lär sig. För mycket sprit, champagne och vin är INTE det bästa sättet att ha roligt. (bara en stund) ;)
2. Att gå på krogen utan väska gör att man tappar bort sina saker. hur svårt kan det vara att hitta garderobsbrickan i BHn egentligen? = 13 minuter!?! Börja med att leta på rätt sida människa!!!
3. Alkolås borde vara lagstiftat på mobiltelefoner.!!
4. dessertchoklad och coca cola är inte frukost..
5 kom ihåg att klä av dig innan du somnar, det är inte optimalt att sova med stilettklackar.!!


Nåväl. Malan räddade min kväll halvvägs nånstans med tre snabba vatten,. annars hade jag fått lämna WO efter halva matchen. Men jag kom igen som en riktig fighter!! yepp.
Vi hade iaf en kanoooonkväll!! helena från leksand kom också och hängde på festen!! kanonkul!!. Mera mera!
Annars var det vi gamla vanliga. Sjöö och jag o Malan som åkte på harrys och resten stannade på båten så när jag kom tillbaka dit så var det karaoke i baren och jag somnade på nån soffa där.!!
Söndagen gick i slowmo.. sov till 12 ca och sen tog vi en prommis till kvarnberget o tog en pizza som inte smakade nånting. så sen fick det bli soffläge hos sjöö resten av kvällen. Oliven kom och hälsade på men även han somnade på soffan efter att ha hållit igång i 120 hela helgen med Alex, Liam o Gudfar.
Framåt jul tänkte vi nog prova på att köra bil igen.
Men hur som helst så skulle vi (trötta föräldrar) försöka få lite mat i magen på oss alla så vi provade nya MC Donalds i falun. där vid ica maxi. Och efter det så säger vi alla "aldrig mer MC Donalds" fy fan. Jag vet inte om jag skrev tidigare i bloggen om när vi köpte mat på natten i falun efter krogen och fick fel mat med oss och vi ringde o klagade. 
Säger bara en sak.. Samma människa i kassan nu med.. SUCK. när vi skulle gå så hade personalen inte tömt soppåsarn så det stog brickor och burkar o matrester överallt.. Besviken!!  Nu blir det bara Max i fortsättningen, varför bryta ett vinnande koncept??

Papp o mamm kom på fredagen och vi hängde mest hela k vällen framför brasan o tittade på tvn. för på lördagen hade vi Leif Hall träning på sveden. Han är tränare från Gävle och i mitt tycke väldigt bra. hur som så hoppade vi bra och Buzz fick bara ett litet utbrott när vi skulle galoppa över bommar.. Onödigt i hans tycke. Högt är bra åt honom så vi fick hoppa det här hindret !! huuu Två gånger dessutom. Tränaren sa att - det är 7, 5 galoppsprång så ni behöver göra nånting och ta ett beslut när ni ska hoppa. En TRippel!! typ 130x130! Hur som helst så hoppade jag den bra första gången och då tycker han vi ska göra det igen!! hjälp. Men det gick ju fin fint!

NÄsta helg är det förövrigt tävling igen. Bara två kvar nu innan den säsongen är slut också.
Golfsäsongen tar nog slut nu på tisdag för då är det sista inplanerade vändan på rista med heeela SF gänget. Japp ni läste rätt jag är inbjuden att spela med dom igen. (nått rätt har jag troligen gjort iaf)

Men nu är det jobb för hela slanten iaf, och ett besök till falun idag, och fingerdoktorn.

Lev väl!!
A

PS mina föräldrar har varit gifta i 42 år!! eller som pappa sa 15330 ggr har jag mött morsan på väg till toaletten på morgonen.. osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0