Men för HHEEEELVETEEEEE.....

Alla som såg greys anatomy igår räcker upp en hand!!!

Åhh det var så jävla romantiskt och härligt så det borde ha varit sista avsnittet nånsin.. men det är det ju inte så nu går det väl bara rakt utför ett tag..Suck. Fan va arg jag blev.. o lycklig med..
Jävligt bra var det iaf och där låg jag jätteensammen i sängen och inte hade nån att kramas med. Inte ens smilla som är min eviga stand in!! pussgumman kom hem snart.
Nä ensammen var ordet. O fortfarande huvudvärk.

Glömde ett kort från tällberg igår. Så varsågoda.
Från rummet. Det var heeelt ok.
 


Har lunchdejt idag, men inga pengar. Hittade dock en skrapad lott från i julas med 20 kr i vinst på. Kanske man kan få ihop till en kokt med bröd. ;)

nu har jag 6 eller 7 kundbesök idag så upp o hoppa bara jonsson.. men först ipren.!!
Jo Hann faktiskt rida igår så jag är lite glad osså. Skönt var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0