Skärpning Jonsson

Har jobbat som en liten slav den här veckan.. springer häcken av mig hela tiden på jobbet. Kul som attans. Men jag fick ju lite ledigt förra veckan iaf med en lite tripp till tällberg på torsdagskvällen.
   
Vi käkade god mat och kollade på nån form av "Wallmans show" medans vi käkade, Från knätofs till Rock n´roll. Den var ok sisådär ungefär tycker jag. Men den är ju så hemskans hemskt när man känner igen någon sådär tokmycket men har ingen aning om varför... och så blev det ju natruligtvis.
En av medlemmarn var så himla bekant och det märktes att han kännde igen mig med eftersom han tillslut kom ner till bordet och la armen om mig o sjöng "är du kär i mig ännu klas göööööran" Ja.... resten är historia. Men hursom helst så vet jag nu iaf vem han är.. Hemlis.. ;) 
  


Hur som så togs det lite kort i tällberg och vi bodde i en svit med brasa o allt.. och naturligtvis skulle den vara tänd. Ju varmare desto bättre.!!!

Ehh sen var mats framme med kameran en sväng när jag kollade in tvn.. men jag har gjort mig en Anna Warhol av den så det blev ganska kul ändå..
 


Nu godnatt för idag.. Om jag ändå kunde få lite sömn.. Varulvsblodet kokar Yyyyyllll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0