SM och så vidare

I helgen som gick så var jag övertalad att åka med till Knivsta trakten för SM i Longdriving..(slå långt) alltså.
Egentligen så hade jag två hästtävlingar som inte blev av pga olika tråkiga omständigheter. Men hur som helst så åkte jag iväg med Niklas och Patrik som också skulle slå långt.
Det var iaf 5 stycken i damklassen som var med. Tjejjen som vann heter sandra carlborg och spelade som proffs på europa och sverige touren. Hon var hemskt trevlig och duktig och sopade ivär bollen 290 nånting. Tvåan vet jag inte så mycket mer om än att hon pysslade bara med Longdriving. 280 nånting och sen lilla jag 3a på 227.

Sen har veckan gått i räserfart och det är redan fredag igen. Massor på jobbet. Har fått in en lägenhet som jag ska sälja också. Det blir nog bra.

Ännu viktigare är ändå LÖRDAGEN som komma skall!!! Bartömning på båten!! YES sen harrys och så vidare.. troligen inte så länge dock.
Jag och Malan har planerat för en djupdykning i champisen. Oliver ska sova över hos Alex och Liam och mamma o pappa är här o partajar med oss.. Mats vet ja inte hur han har planerat... men troligen samma som vi :)

Så nu är det laddkabel i..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0