Stolt Mormor..

dom är för goa mina barnbarn... :)
har passat dom i helgen..



Skulle ha hoppat på sveden men sen i tisdags efter golfen så har det bara gått utför med förkylningen. Blä.

Hursom helst så hade mats kalas med jaktkillarna innan den drar igång på måndag. Så jag o Lars o Malin passade på att ha en gourmandkväll.. Igen. Detta stod på menyn i afton.

Helgrillad Fläskfile.. tur att det var "Anna Jonsson som stod vid grillen".. för den blev perfekt.!! Mmmmm


Sen var det i helt oberoende inbördes ordning följande

Grekiska oliver
soltorkade tomater
Rostade pinjenötter
5 Olika salladssorter. bla ruccola
vitlöksfrästa små champinjoner
blå castello
mozarella
paprika
bakad potatis
whiskeysås
bearnaise sås
grekisk röra.
toast med svart o röd caviar
tomater
gurka
små rödlökar.
citronmeliss


Mango med konjak
vaniljglass
noblesse
polly
dumlekolamix
vinruvor
cashewnötter

vitt vin
rött vin
cider o cola Zero

så här ungef'är blev det iaf


Slut, trött och dax för mer medicin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tusan så gott!! Och jag är så hungrig i magen nu efter en helintensiv Fame-helg, så redan en bråkdel av det där fick mig att dreggla!

Kram kram

2008-10-12 @ 15:28:04
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0