det blev inte riktigt som jag hade tänkt det...

Fredag... Världens bästa fredag skulle det ju bli. Först jobbade jag till tre och sen hade vi jippo på kupolen, där vi stod o delade ut broschyrer med utvalada objekt till salu. Men sen vankades det ju utekväll med tjejjerna,,. sorry fredrik men du är som en av tjejjerna.
Kom hem vid sju och började duscha, sminka och spela musik. Helt själv. Och så gjorde jag väl det första misstaget att ta fram en flaska minttu. Suck Jag vet ju att det aldrig blir bra av minttu. Been there, done that liksom. Nåväl, ett av kvällens mål var ju att faktiskt bli full. Det var min tur nu!! och dessutom lika full eller fullare än malin vilket är näst intill en omöjlighet. MEN det gick, tack var minttu. Mitt andra misstag var nog att dessutom ta med flaskan hem till Fredrik på förfest. Ahhh pucko, den tog nog nästan slut dessutom.
Sen blev det (för att göra en lång historia kort) taxi ner på stan, harrys två minuter och sen banken i kanske fem, eller hur lång tid det nu tar att dricka ett glas vatten och gå på toa. Sen mådde jonsson inte så himla bra så jag skulle ta en lite promenad och lämnade banken och alla grejjerna hos malin. Gick ut för att få lite luft,, blev nog rätt mycket för det blev kallt. Men inte blev det nå bättre av det utan mådde helt enkelt rätt illa... lite för illa tom. Sen var planen att jag skulle ta bussen hem eller sova hos Lillis, men inget av det var ett alternativ kl 2 utan det var bara att hålla sig stilla som var ett alternativ över huvud taget. Sen blev det en taxi hem vid 3 tiden när jag hade kvicknat till lite mer. Men jag gnäller ändå inte eftersom jag nådde mitt mål, att bli full, tom fullare än malin.. Grattis till mig då.
Det roliga är ändå att när jag blir så snurrig så tycker jag att jag är så redig när jag kommer hem och påstår troligen alltid att jag är i princip nykter.. men jag tror att mats har genomskådat mig ännu en gång så igår gick jag mest o la mig utan att försöka mig på nånting som jag ändå aldrig har lyckats med,,

Nu Bakfyllemat.
Mums
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0