Godkväll,,,

Ligger i min härliga nybäddade goa säng och funderar över livet.. Gick o la mig halv 8 typ själv. Oliver har legat och joddlat och lekt och läst tills alldeles nyss. Så jag har varit in och släkt hos honom och pussat på prickarna. Men nu är det lugnt och Greys anatomy. Härliga tid.
Eller inte.
Idag har varit en sån där blääää dag. Inget som har funkat nått vidare. Datorproblem, telefonproblem, och tjafs på dagis. Blir så trött. Hur orkar man??
Men jag har iaf gjort en provgrillning av älköttsbiffar, och det blev riktigt gott. Med färska champinjoner och grönsallad. Måste bara se till att det finns nån god sås, till matlådan imorgon.
Imorgon är en riktigt lång dag med mycket i kalendern och tre visningar. Så jag ska åka till stallet kl 6 och släppa ut hästarna.. Hoppas bara att det blir bra väder så det inte behövs så mycket täcken.
Men om jag ska orka upp imorgon så är det bäst att jag stänger av det här för idag.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0