Jag blir så konfunderad...


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Försökte ju i ett tidigare inlägg att baka in ett bildspel.. men det gick inte hur jag än bar mig åt.. försökte och försökte..
 men så gorde jag samma sak idag med hundbildspelet och vips så funkade det.. så då tänkte jag att jag reviderar det tidigare inlägget och gör precis som jag gjorde idag.. Och vad händer.. INGENTING.. får verkligen inte till det..hur jag än försöker..
 Så jag gjorde helt enkelt ett nytt inlägg med samma bildspel som tidigare OCH då mina vänner funkar det helt plötsligt..
 Och jag fattar NADA.. så här är det iaf.. från påskens framträdande.. a´la oliver..

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0