Oh my god

vilken lång dag det har varit idag... pju

Började kl 6 i stallet.. jag har ju alltid tyckt att om man är riktig hästmänniska så gillar man allt som hör hästarna till också. Typ mockning och sånt.. Och jag måste erkänna att jag haatar att gå upp kl 6 för att släppa ut hästarna. Inte så mycket när jag väl är i stallet, men att ta sig dit.. blä. Är man väl där då går det ju undan och man vaknar till ordentligt.

Nu var det en lång dag framför och sent skulle det bli. kl 21 kom jag hem från tre visningar och är något trött i huvudet och har dumpat mig själv i sängen. Känner själv att jag mest bara svamlar även i skrift. Normat svamlar jag ju på div telefonsvarare och i telefon. En och annan monolog kan det bli, men nu får det vara slut för idag. Både för mig och för prickpelle..


Jo just ja.. den här kom på posten idag..

Ibland lönar det sig att protestera.. Tack polimyndigheten!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska vara du som får tillbaks pengar från polisen!!!!

2009-04-19 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0