Underbar och älskad av alla och glassmaskinen går också bra..

sådär ja,,, många veckor sen sist. FY PÅ MIG...
sist jag var här så satt jag på centralen i borlänge tror jag kl 5 på morgonen. suck. Sen gick det bara utför.
Stockholmshelg. Trevligt.
Nästan så jag måste kolla lite på korten för att komma ihåg vad jag gjorde!! ooops.
Ja det gick ner en o annan öl och drink.. Mmmmm
Nåväl jag skulle kunna sammanfatta sista veckorna med jobb, massor med jobb och mer jobb..
Men jag har iallafall fått hem Bästa Buzz och börjat rida rätt mycket. Snöskotrarna ska parkeras undan supersnart. Men det gick ända till midsommar sist dom skulle undan.

Jag måste erkänna att jag har börjat på så många blogginlägg men inte lyckats slutföra nått. Har haft så in i helsike mycket på jobbet känns det som iaf. eller så är det jag som är ineffektiv. Men vi slog iaf rekord förra månaden,. så nånting har vi ju gjort rätt.
I övrigt som sagt så är det rätt snurrigt minst sagt. Det är mycket som har hänt sista tiden. Bla så har det blivit vår. Och lite vinter igen och nu vår. Tror att det är på riktigt den här gången. Nu är det ju påsk den här veckan så att efter det är det ju nästan sommar.
Mats håller på för fullt med båtarna och jag jobbar och försöker jonglera bollarna i det här vi kallar livet.
Sessan är anmäld till sin första utställning den 18 de. Förväntar mig inte så mycket men det kan vara kul att få checka av henne i hetluften. Smilla kan vi lägga ner verksamheten med för hon ser mest ut som en lovikavante.
Buzz är i full träning. Jag försöker rida så mycket jag kan, men tyvärr inte så mycket som jag skulle önska. Det är ju så roligt att rida nu när det inte är kolmörkt och kallt ute. Utan att man faktiskt kan röra sig utan förtiotre jackor och långkalsingar.
Bästa bilen är på service. Förhoppningsvis..*håller tummarna* är det sommardäck på den också när jag hämtar den imorgon. Och troligen är den ren också eftersom man inte såg nummerskylten på den när jag lämnade in den imorse.
I helgen som var så hade jag ett tokryck med städningen. Skurade golven och lister  o dörrar o allt på nedervåningen till svetten sprutade. Nu är det bara uppe kvar. Men igår kväll så ÄÄÄÄntligen så målade jag trappen upp.. den blev vit och fin. och framförallt tyst. nu kan man smyga igen.
Det var så jävla irriterande hur den såg ut. Hela huset är fint och fixat och trappen var som en relik från 1800 talet.
Men nu smetade jag och Malin bara på den massor med vit och fin färg. Helst av allt skulle jag vilja köpa sånna häringa halvmåneformade mattor som man limmar på precis där man går lixom. Gråa.
Men rom byggdes ju inte på en dag.
För övrigt så håller ju Färjestad på att vinna hockey SM också. Ovanligt.. Haa Inte riktigt till allas lycka. Men min iaf .. HEJA FBK!!!
jo och den där glassmaskinen som omnäms i överskriften går inte så bra längre, för den läckte kylvätska så jag var tillbaka och fick ett tillgodokvitto,, vilket jag sedemera har tvättat i maskinen så man inte längre kan se vad det står på det.. Typiskt. Så kontentan blev iaf , ingen glassmaskin och inga pengar till en ny.. Trist.

Nu är klockan 2130 och jag tänker hoppa i säng eftersom vi sov på soffan inatt när trappen upp var avstängd. Och det var väl inte precis nån kvalitetssömn. Så natti..
Ps jag lovar bättring nu när jag iaf kommer ha en trogen läsare iallafall (hoppas jag)

Kram A som i alltid

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid! Eller det kanske inte var mig du tänkte på..? ;)

2009-04-08 @ 08:45:34
URL: http://luna1000.blogg.se/
Postat av: eLiiN

Tjenare! Vars ska du på utställning den 18:e då? Avesta? KRam!

2009-04-10 @ 23:19:16
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0