uschigt..

men ändå inte. Alltså jag vet inte, men vissa dagar är bara så blä.. ingenting blir riktigt som man tänkt. Förvisso är det inte synd om mig på något vis, men man önskar att saker och ting ändå kunde flyta på riktigt bra. Nu är det bara så trögt, det går segt, sura miner, och man blir ifrågasatt.. helt utan anledning. Imorse när jag åkte till jobbet var jag utsövd,, och ganska pigg. MEN det skallrar i alla jävla högtalare, eller dörrar eller va fan det nu är när man spelar musik i bilen, Jag blir så jävla sur. Har lämnat in bilen gång på gång och inte händer det nånting annat än att den blir tvättad.. och tack gode gud, eller pierre för det. Men fan, jag bara längtar till jag får byta bil, inte för att jag inte gillar passaten, nej utan för att det aldrig blir fixat. Jag kan räkna upp flertalet fel, och jag har haft den inlämnad så många gånger nu och jag orkar verkligen inte mer. Nu skiter jag i det. Antingen är det ett måndagsexemplar eller så är det jag som är för petig. Jag vet inte men nästa bil blir inte en WV produkt. Tyvärr för jag gillar verkligen min bil. Verkligen.
Men vem är jag att gnälla egentligen,., folk blir sjuka och dör och elände och krig o gud vet allt.. och jag gnäller på att det skallrar i högtalarna. FY fan för mig. Uschigt.
Så då var det ur systemet. Nu då??
Jo det är massor mer, men om vi tar det roliga så ska jag och tjejjerna ut i helgen.. japp helkväll på Harrys.
Det ska bli kul.
Jag har dessutom blivit utvald av HK att skriva fastighetsbyråns blogg, tillsammans med tre andra tjejjer som är mäklare ute i landet. Dom har läst min blogg här.. och tyckte att jag skulle vara en bra bloggförebild. !?!?!
Nåväl så nu kommer ni se min skrift i media och troligen kommer det inte ta så lång tid innan Bindefeldt hör av sig och jag måste svassa runt på nån röd matta tillsammans med blondinbella och KENZA.. Oj ojoj
Men jag ska inte glömma bort var jag kom ifrån.. hahahahaha
Igår var jag och hämtade upp mina klubbor i IOGT lokalen där Nicklas och Patrick har haft sin simulator under vintern. Har bara slagit där en gång tidigare, men kunde inte motstå några swingar igår igen, och enligt datorn swingade jag iväg bollen med 107 mph och 252 meter. Inte illa swingat tydligen. Trots att klockan var halv tio innan jag kom iväg från jobbet efter att ha suttit där och stirrat som ett jävla fån på skärmen och troligen inte fått nått vettigt gjort.
Dessutom tog jag och Oliver en sväng ut på rangen på Dalsjö idag också för två hinkar. Det gick ju inte riktigt lika långt där men några meter förbi 200 m flaggan var jag iaf. Men det är ju som att slå stenkulor dom där bollarna.
Nu ska jag då iaf däcka i sängen med dosan och zappa ett tag innan det blir klart slut för idag.
kl är 2110 och jag anar en viss PMS här i min närhet så jag ska dra mig undan innan den drabbar oskyldiga medpatienter i detta dårhus.
Grattis VÄrlDen!!
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0