Dan före doppare,....

Onsdagen och jag satsar på ctrl+alt+del i mitt huvud.. pju.
Hade Oliver med mig på jobbet idag och vi åt julfrukost och delade ut lite klappar till varandra.. jag delade ut en jättefin badrumsmatta formad som en banan,.,. helt vidrig!! haha., sen gick oliver in på swedbank o bjöd på pepparkakor.,
Summa sumarum har det iaf varit en lång dag.., men verkar ha fått ihop allting som tänkt. '

En liten missbedömning bara att jag kom på att börja möblera om i fönstren kl 0015 imorse, så det tog ju sin lilla stund innan det var klart.

Sen är den obligatoriska timmen på gymmet avklarad, fast det är egentligen en timme o tjugo minuter nu när man har fått upp flåset och kommit på vad man vill hinna med under tiden man är där.

Nu är klockan snart 21 och 4 av 5 i familjen sover eller har gått o lagt sig.. måste ju ladda innan tomten kommer imorgon,. Han var här och tittade in genom fönstren för att se så att alla var snälla,, och oliver blev alldeles till sig en stund,, men inge snällare. SUCK

Nu ska faktiskt jag också gå o lägga mig i sängen o försöka sova lite. För det har spökat så i huset sista dagarna o nätterna så jag har varit vaken väldigt mycket. Igår kväll när jag o mats kollade tvn, flög en ciderflaska ur en back med drickor rakt upp o ut mitt på golvet i tvättstugan med en jävla smäll.. bara att städa.

Godnatt...

Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrarna i riset, har klätt granen med nybakta lussekatter eller var det dem vi skulle ha haft till Lucia? Strunt samma - huvudsaken är att jag ......har järnkoll på allt, snart klar och inte ett dugg stressad, trevlig jävla midsommar på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0