Fjärde Advent,,

och julafton närmar sig med stormsteg,, hade avsatt dagen för klapprejs på stan. O det är väl inte egentligen ett problem att handla klapparna, med frågan är alltid vad man ska hitta på för kul till alla. Jag tycker det är jättekul att ge bort klappar, men bara när det är klappar som jag vet att personen i fråga vill ha, Inte bara vad som helst lixom.
Har iaf klarat av alla nu tror jag.

Det tråkigaste med det här är iaf att ta fram allt pynt o skit,, o sen undan med det igen, känns så himla onödigt, Men men,.

Och eftersom vi får besök över jul så betyder det också att jag måste trolla bort alla kläder från gästsängen som fungerar som garderob till vardags,.
"Snälla tomten ge mig en garderob!,, - eller ännu hellre en walk in closet!"
Vi har inga garderober i det här huset kan man helt enkelt konstatera,, konstigt nog,

Känner att jag inte är riktigt fit for fight nu.. ska ta en tidig kväll iallafall så snart alla paketen är klara.
Men imorgon är det ju måndag igen och då är det bara att ta nya tag igen. wow.

Nu får det nog bli en liten tupplur till Bolibompa.

Kram
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0