Fredag,,, lycka

Ibland är livet bara sådär bra. som idag tex.
började ensammen imorse i ljuset från ´julstjärnan och ljusstakarna, tyst, varmt och mysigt inne,, termometern i köket sägen 28,7 nu.,.
jag skulle till frissan innan jobbet så det var bara att hoppa upp och mysa runt, Inget pysslande o sminkande.. Sen kom oliver skruttande ner och ville mysa lite innan han fick åka till dagis och äta frukost där, mats och tjejjerna fick sovmorgon när vi åkte iväg så tyst så tyst,, Oliver viskade att vi fick inte spola i toaletten så högt..
Han är så omtänksam ibland den lilla.. Mats o malin hade lite uppdrag under natten så det var väl väl unt.
Sen har det varit lugnt på jobbet med lite ;bara, och så skickade vi iväg årets julkort.. snygga som vi är!! hahah

Send your own ElfYourself eCards

Tog lite bondpermis på em och åkte till gymmet,, och motionerade och motionerade,, riktigt så där roligt mycket så svetten verkligen sprutade., (som på gubbarna) haha,, skönt var det iaf,
sen blev det bara en soffa, popcorn och cola.. mums´.. Mats fickk frigång med grabbarna och kommer väl inte hem förrän framåt 3 tiden.
Men det blir kanon för jag ska ändå upp till svärdsjö o hoppa med Buzzis imorgon!! längtar!

Nu på kvällen har jag skruttat runt här mitt underbara hus och bara njutit.. av värmen och mysfaktorn, nästan så jag inte ville gå o lägga mig alls. Men nu är jag lodrät med min lilla rosa dator och surfar lite tv program. Om 30 min är det hästar,, alltid nått,, annars är det ju bara skit.. men då kanske man äntligen kan försöka få lite sömn i tid idag då.

Imorgon kväll funderar jag på att åka till falun och kanske ta en öl eller två.. ska väl undersöka vad mina kära vänner har för planer!! hörrni vad gör ni egentligen?

Nu hästar.. änligen

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0