Måndag med rivstart..

Ramlade in på jobbet sisådär 15 min försent imorse.. men va fanken bättre sent än inte alls. Och av två inbokade saker idag så var båda då dubbelbokade.. som tuur är så ringde en av kunderna o bokade om, helt ovetandes om hur bra det var.
Annars har dagen flutit på och jag fick tom tid att åka o träna efter jobbet igen. Sköööönt. Nu när jag har tränat några veckor så har jag ju äntligen fått in en rutin, och sen är det ju skönt att kunna rotera på lite maskiner.. men nu har det varit mycket kondition på sistone. Idag avslutade jag med att springa en stund.. det var helt ok. Jag hatar verkigen att bara springa annars.
Imorgon ska jag åka in tidigt och redigera bilder i lugn o ro innan telefonerna börjar ringa. Mats har fortfarande jour med Malin och kan väl bli utringd när som helst.

Idag när jag hade tränat så var jag ju så smart så jag köpte med mig lite choritzo och bröd hem för att slippa laga middag. Oliver o Mats hade ju ändå ätit. Men min korv blev på något sätt olivers och jag fick med nöd o näppe smaka lite.. så då fick jag en bit clementin istället som nån  hade tuggat på.. undrar just vem. enligt oliver var det visst pappa. Troligt.

Jösses vad jag längtar till lördag och lite hästhoppning..

Men tills dess får jag hålla tillgodo med gymmet..

Nu tror jag det blir Rolandz resten av kvällen.. Ja så får det bli!


Kram
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0