Ny dag,, Ny vinter!!

Idag var jag uppe med tuppen redan halv 4 eller nått för att jag bara inte kunde somna om.. Naturligtvis är det inga som helst problem att somna när klockan ringer,! Jag åkte iaf förbi Falun o Bilmetro på morgonen o fick bilen tvättad nu när det inte är så skitigt längre. Så den har stått o glänst i garaget hela dagen bland alla skitiga bilar där nere. Otroligt nog tog det 46 min mellan rondellerna imorse,, när det kommer snö så är det som att ingen har sett det förut.. konstigt, vi bor ju inte vid ekvatorn precis,
På em så har det varit nått kundbesök och så passade jag på att få lite nagelrenovering och manikyr innan jag åkte hem. Kunde inte träna idag igen. Får ta det imorgon istället.
Är faktiskt lite stel från träningen igår för jag slarvade lite med strechingen.. dumt.
Ikväll händer inte så mycket mer än att det blev en grillad med bröd till middag och tv nu.. ska försöka lägga mig lite tidigare så jag hinner få lite sömn innan jag ska upp tidigt imorgon med för ett möte direkt på morgonen, och det är ju skönt att inte se ut som att man har hoppat rakt ur sängen och landat där.

I brist på annat så tänkte jag fylla på med lite värdelöst vetande... nämligen fakta om Anna..

1 egentligen råttfärgat hår,.. gräsligt
2 älskar att jobba, svårt att vara ledigt och softa.
3 gillar tekniksaker..
4 Träningshatare och älskare. kan inte välja. som pest o kolera typ.
5 gillar dokumentärer och instruktionsböcker, loooser...
6 prylbög,, tack pappa för den genen.
7 rastlös
8 Hatar att vika kläder. egentligen kläder överhuvudtaget,
9 Vill bara ha vita sängkläder.
10 våga vägra foppatofflor.
11 önskar banta 6 kg.
12 hyser hatkärlek inför julen.
13 bra simultanförmåga
14 Lat
15 Konflikträdd och snäll. (booring?)
16 Översocial. hrmmm ADHD?
17 Engagerad , teknisk och händig.. bra kvinna reder sig själv
18 dåligt ekonomisinne, (hysschhh)
19 Rolig och glad jämt .. ADHD?
20 Lantis,.,

5 saker/personer jag inte kan vara utan.,

Oliver
Bil
Dator
Hästhoppning
Jobb

5 saker jag hatar.

Poliskontroller
Lögner
Orättvisa
Lathet och slöhet.
Kräkor

Hrmmm lite självrannsakan här nu då.
Nu tv.
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0