Reviderat inlägg.. och lunchunderhållning

Orkar inte införskaffa lunch idag så det får bli em fika istället.. och lite bloggande...
Insåg imorse att jag hade glömt några saker som jag uppskattar väldigt mycket här i livet!

så jag lägger till dessa saker.
1.Min fjärrkontroll till värmaren i bilen. (ligger på nattygsbordet) och ger följande resultat på morgonen,.



INGA rutor att skrapa!!

2. 4 hjulsdriften på bilen
3. mp3 spelaren i mobilen när jag är på gymmet!
4. killarna på rekonden i falun som tar hand om min bil.. Kramar till er.. (pierre det är du)


I övrigt har jag lyckats med det jag hade tänkt mig att klara av så här långt under dagen.
Jag var uppe i tid.. säkert!
och först på jobbet i lugn o ro
och kom iväg på möte med banken (morgonfika egentligen) och har gjort det som står på mina post its så här långt!
Så efter jobbet idag blir det en timme på gymmet och lite pyssel hemma.

Imorgon ska hundarna iväg till frissan, YEAh.. och sen blir det min tur på fredag..
är inte på topp just nu. Men lite kontorstrams lättar ju upp stämmningen iaf. THERESE!!
killarna drog till vägverket för mat och jag hoppar o tessan hittade en låda iväskan! hrmm kul



Hittade kameran i väskan och behövde visst ladda lite batterier..
Är så dumt för jag har en jättefin kamera som jag inte riktigt bemästrar.. skulle önska lite mer kunskap om slutartider, bländare o isotal.. men jag tycker förvisso att jag har fått lite kläm på det där med husfotografering,.
http://www.fastighetsbyran.se/Objekt/?ObjektId=491242
men skulle ju vara kul att kunna ta lite annat också.
Men en annan gång kanske.

Nu ska jag galoppera över till Nordea med en bouppteckning..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0