En helt vanlig måndag..

Fy fanken va det var svårt att gå upp i morse,, sängen var så jävla skön. Liiite mör i kroppen efter gårdagens skoterbrottning. Pjuuu.
Sen har det gått i ett hela dagen, besök på jobbet och ett långt möte. Men givande hoppas vi. Och när man minst anar det ringer bästa Lars och hotar mig till livet.. jag måste följa med å ha trevligt hela kvällen. Så jag åkte hem o hämtade oliver och åkte över till Max i blge o laddade upp innan vi åkte över till Borlänge Hockey o kikade på det en stund.
Men det kliar ju i hela kroppen på Oliver som har varit hemma hela förra vecka och helgen. Så det blir mest en massa spring på läktarna för att göra av med lite energi. Hoppas att det gjorde susen bara. Men imorgon blir det dagis igen iaf. Sen kommer ju morfar och hämtar hem honom till forshaga på onsdag.
Det blir en kortis idag för jag ska hoppa isäng  kika på tvn nu. Sex and the city!!

Kram kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0