En underbar dag kort o gott.

läste igenom gårdagens blogg och insåg att det är ju mest svammel.. men det gör inget. Vill bara skriva att idag har varit en underbar dag! Fint väder -18 imorse, snö och knaster. Har varit fullt upp på jobbet och jag sitter och jobbar över ikväll med ett glas te och telefonen. Uppföljningssamtal heter det visst. Har haft en sån härlig känsla hela dagen, och dessutom fått vara upp till gagnef och hälsat på hos Cattis och haft ett tillträde. Nu ringde jag dessuom conciergeservicen så får dom fixa en resa till Bankok på måndag. Tack. En av dom bästa sakerna är att jag har fått använda solglasögon idag.. härliga väder. Jag har fått lite kompleteringar på kickoff foton i mailen idag.. tack alla som bidrar. (phu) vet inte om alla är riktigt lämpade för er, men jag ska censurera liiite bara. Men jag har börjat på en kickoff redogörelse. den kommer så småningom. sen ser jag också att jag har lovat ut en massa kort som aldrig kommit upp, fy på mig. Skärpning jonsson!! Men nu åter till jobbet igen, för på torsdag morgon ska hela kontoret ner till Skara för kontorsutveckling. Va nu det är. Det blir säkert jättetrevligt men femte hotellnatten på tre veckor. Tro vad man ska göra där en hel kväll ?? Nåväl senare problem. Nån som har nått tips för en skara kväll...? Jag vet ju knappt vart skara ligger.. har varit där nån gång för hundra år sen och lekt på sommarland. Kanske ska åka o hälsa på Bert ! Är ju ett år sen jag träffade honom sist. Nåväl alla glada,, jag åtekommer inom kort. Kramar i massor.!!!! (ska försöka mig på en v-blogg någon dag också) Kan bli spännande! Kram igen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa Bert från mig! :)

2009-02-02 @ 20:08:47
URL: http://luna1000.blogg.se/
Postat av: maia

åker du bil? Skara ligger ju inte allt för långt från gbg. Eller nästan. Jag har pannkakor och ärtsoppa hemma hos mig i gbg varje torsdag. Kom om skara är tråkigt!

2009-02-03 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0