måndag hela veckan.

måndag och tisdag kom och gick.
tog lite lugnt på måndag morgon o åkte o lämnade tillbaka hyrbilen och fick min tvättad TACK TACK! *blink*
sen ramlade jag in på jobbet och hela dagen avlöpte i räserfart med intag, värdering o annat sånt kul.
Måndag kväll bjöd inte på några stora utsvävningar åt något håll. Somnade i sängen dödens trött. Men vaknade flera gånger under natten för det är ju hemska fullmåne ute.. Usch det ställer till det för mig. Dessutom har oliver inte varit riktigt kry och vinter.....sjukan härjar här.. men det verkar som vi har klarat oss "peppar peppar!" men vi tog det lugnt o var hemma från dagis ti fm. Lugnt o skönt, fick massor gjort utan att tel ringde hela tiden. Borde ha en en hemmadag i veckan när det händer lite.
Men idag har jag ÄÄÄÄNTLIGEN hämtat hem skoterdelar till mig!! Wiieeeee.. så nu bär det av till dalvik med dom så jag kan ut o rejsa i snön, som det dessutom ska komma mer av snart!!  Härligt igen. Det värsta är att traktorn är på lagning så det blir inte mycket plogat då. Men jag förlitar mig till EJA och 4motion.
Är ju inte riktigt läge att handskotta våran infart.
Nu vet ja inge mer..
tomt

Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0