Men snälla..

pjuuu.. det är mycket nu! Men jag är glad och lycklig. Men aningens trött. Ni då? Hur är det egentligen med er? Det här är lite en envägskommunikation men det går ju också att lämna nån lite kommentar ! då blir jag glad! Har fått en inbjudan till ärtsoppa och pannkaka í göteborg iaf om skara är tråkigt. Tack tack..jag har ju bilen så jag får väl smita iväg om jag kan. Fö kunde jag konstatera att jag har en av borlänges skititgaste bilar,, men jag ska göra ett snabbstopp hos pierre imorgon,,, kanske kanske kan den bli ren igen!! *blink*

Just nu har jag kommit en bit närmare ett sammanbrott också för telefonen har lagt ner verksamheten och behöver uppdateras och säkerhetskopieras o så vidare.. inte särskilt kul. Men nödvändigt. Håller på sakta föra över alla bilder till bärbara datorn och sen har jag inte alls nån ursäkt att inte slutföra den där kompletta kickoff bloggen som jag lovade. pju. Nåväl är ett bra tag kvar innan allt är kopierat. Idag har mats agerat hemmafru. Imorse så skjutsade han iväg oliver till dagis och varmkörde och backade upp bilen till dörren åt mig så jag inte skulle behöva frysa. Sen hade han lagat pannkakor och fixat köket när jag kom hem .. Ibland så slå det minsann till. Men nu tror jag han har lagt ner verksamheten på soffan iaf. Och jag tänker alldeles strax ansluta jag med. Orkar inte mycket mer idag. Var på jobbet före ått och kom hem nyss.. 2000 typ. Fick en bild på oliver och liam från helgen när han bodde där, dom delad säng kan man se. Haha lite trångt var det!!




Nu har det gått en hel dag igen och jag ligger i vanlig ordning och bloggar lite. Enklast så.
för helvete va trött jag är.. men telefonen är uppdaterad och ska förhoppningsvis fungera lite bättre nu. Den hade lite av ett eget liv innan.

Jag har letat på en gammal skiva i bilen idag med mp3 or och kom på hur mycket gamla härliga låtar jag har liggande som bara ha glömts bort ju..
Den här tillexempel
 

den gick varm på hög volym idag iaf. det är ju bra trevligt att få sitta i bilen och spela själv. högt! ja och så sjungs det väl hellre än bra också. ehhh

Min thailandsresa verkar utebli eftersom det är sportlov och resten av sverige också ska åka då. Så det är typ slut på alla resor. Kanske vi får tänka om och ta nått till egypten eller så. Skulle verkligen behöva lite restips.

Nu håller jag på att somna i tangenterna igen.. så sov så gott och kramar.
A

Kommentarer
Postat av: jess

vet inte om det finns resor dit under sportlovet, men vi ska prova Turkiet i sommar, med ett bolag som heter Nazar. Deras grej är all-inclusive. De har tydligen jättefina ställen som heter Pegasos World och Pegasos planet som ska vara riktigt nice.....

2009-02-04 @ 20:21:58
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0