oj vad det går...

fan va veckan har sprungit iväg. Just nu torsdag kväll vilket bara betyder en enda sak FREDAG IMORGON!!!
Det gillar jag. städerskor och fredagsmys. Tyvärr har jag och Oliver varit magsjuka i omgångar här och det blir väl lugnt men ack så skönt.

Idag ska iaf Lars gå lös på skotern.. bästa skotern. Jag har koll på vilket moment toppbultarna ska dras med och hur vi ska bestycka förgasarna.  Kort o gott saker som jag aldrig trott jag skulle behöva veta. Men nu så.
Men först ska vi fylla på lite efter en sväng av magsjuka. Det blir gnagmat i olika former. Och eftersom jag är singel ikväll så blir det en tidig kväll.
igår så satsade jag på lite ny pippilotta frisyr i brist på ork på morgonen. tacka vet jag hårklämmor.
omröstning??


och så har jag förevigat min rena bil,, och samtidigt förevigat den något lortigare sheiken av dalviks bil.. den med ny bakruta som dessutom är fel. haha. (skadeglädje heter det visst) problemet blir att om han ska byta ut alla delar bara för att det blir lite skitigt så kommer det bli dyrt.
Tyvärr fick jag ett rackarns stenskott mitt i planeten härom dagen. Precis där det är som allra mest retsamt. Fan.
   


Nåväl. Ha det bäst. O godnatt typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0