Skara nästa... 0300 piiiip.

Nu är det batteritorsk hos jonsson.. kl är tjugo i nio och jag ligger.. kom alldeles nyss hem och har haft precis fullt upp heeeela dagen idag, 3 intag och 2 budgivningar, ett möte och en visning. och femitioelva samtal. Har varit hemma vid åtta alla dagar den här veckan och imorgon bitti.. eller kalla det inatt kl 0300 ringer klockan för då ska vi åka till skara på kontorsutveckling i två dagar. Pju. Kul men helvete va tidigt.
Jag är inte nån riktig morronmänniska, det enda som egenligen kan få upp mig på morgonen utan lite gnäll är när det är hästtävlingar.
Ja och dessutom ska jag få den delikata uppgiften att köra ner imorgon. (nu är jag där igen, blundar och skriver ifall att det är lite felstavat)
Tänkte att jag inte har så förfärligt mycket att skriva just idag, men kan ju iaf berätta att jag fortfarande hänger i med LCHF och det går fin fint, det blev ju lite fusk i helgen som var planerat, men annars går det bra. Mats med förresten. Han är nästan hårdare än jag.
Näe fy fanken gonatt på er och kram...
A

Kommentarer
Postat av: Anna

Sov gott och kör försiktigt! kram!

2009-02-04 @ 22:18:51
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0