trött lördag...

Det har varit en lång lördag idag, har jobbat mest hela dagen med två kontrakt och kapitalvinstberäkningar och bokat in ett intag. Så det är ju bra med massor att göra men nu är jag lite sliten IGEN,, det verkar vara den röda tråden i mitt liv för tillfället tyvärr. Mats ligger framför melodifestivalen och jag sitter framför datorn och slösurfar lite. Lyssnar mest på favoritlåtar och myser. Ska väl försöka ta lite sovmorgon imorgon så jag kommer i fas igen. Men jag är lite otillfreds med livet just nu ändå. Nått som fattas lix. Men innan jag kan riktigt lista ut vad så är det väl mest att gilla läget.

lyssnar just nu på en favorit i repris som jag snubblade över på youtube. Jean Paul har ett sånt härligt gung i allt han har gjort. Kan inte hjälpas.


Men favvo just nu är ändå dessa två härliga ...






det här går verkligen alltid att bara försvinna i när man inte har nått bättre för sig. Funkar alltid.

Idag har ändå varit en riktigt bra dag,, en mycket nöjd kund lämnade kontoret på eftermiddagen med idel beröm för mitt jobb. Härligt. Sen åkte jag ut och sladdade lite med passaten, Moget anna... men kul.
Det är som lars säger (han är fö full och torsk på tallin min vän) kräksnö ute nu.. med allt vad det innebär. Mats försöker byta termostat på traktorn men det verkar vara ett evighetsprojekt så det är inte så välplogat, men vad gör väl det när man åker fyrhjulsdrivet .. Imorgon ska jag försöka ge mig ut med kameran och fota lite. Jag har ju lovat, och nu är det så fint ute med all snö. Tar väl  med mig sonen på fyrhjulingen en sväng får vi se vad det blir.
Thailand har kan man säga snöat inne. Bergvärmepumpen sa upp sig i helgen så att nu eldar vi och lägger reskassan på en ny pump ist. Kul....
Men vi kommer väl iväg så småningom men inte just nu. Tyvärr.

Har lite vitt vin på kylning som jag ska försöka sprätta snart så blir det väl inte så långvarit framför datorn förhoppningsvis. Men jag kan iaf berätta att jag har ju som bekant varit i skara med kontoret och några andra kontor på utveckling inom kontoret, och det var ju trevligt, och gott vin som fn. Blev lite mycket av den varan dock och en riktig huvudvärk som konsekvens. Vi hade spanat in hotellet på internet och bestämt oss för att det skulle vara uselt för det såg verkligen b ut på hemsidan, men dom hade riktigt god mat och dryck. Och en sky bar!!! Dessutom fick jag lite besök av en kompis som jag inte har träffat på nått år nu så det var trevligt.. Faktiskt. Men hemskt jobbigt att åka bil så länge. fem timmar blä.
Men en ny bekantskap fick vi iaf på den tiden.. ALESHA DIXON - THE BOY DOES NOTHING
Här är den äntligen Annika!!!



den är verkligen lika dålig nu som då haha


Men på återseende vänner.
Miss U.
A

Kommentarer
Postat av: Annika

Du har rätt Anna, den är verkligen superdålig! haha

2009-02-08 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0