Att en söndag kan vara så låååång....

I morse när jag vaknade av att oliver ville se på tvn så tänkte jag att det här blir säkert en skön avslappnad dag med lite skoter och ev skridskor för oliver. Men det var storm ute och snön blåste bort så i nått jälvla genetiskt fel så kopplade jag på städningen. Körde igång mats också så han fick gni på här med att först och främst tvätta mattor.. Japp han gick ut och byggde en ställning på baksidan av huset och drog ut varmvattenhögtryckstvätten genom källarfönstret och gick loss på mattorna som har råkat lite illa ut av sessan som inte är riktigt rumsren än.
Sitter och kikar på Forrest gump samtidigt så det tar lite tid med bloggandet idag... inte för att ni märker det ändå..heee
Nåväl jag drog igång och städade i tvättstugan och jävlar va fint det blev.. Fick ÄÄÄNTLIGEN upp en hylla också.. och en grejj som jag köpte när vi renoverade som man hänger upp s-krokar på, så nu har jag äntligen fått en städhörna.. YES!!
det blev så fint. Jag ska lägga upp lite bilder sen när jag är riktigt klar. men det är så mycket gardiner där nu som ska bytas först. Får ju snart äntligen kasta ut julen så det blir som vanligt igen.
Sen började jag med badrummet.. pju.. en hel flaska kalkmedel och sprayklorin. Jädrarns det blev också rent. Se själva.. Dessutom är jag extra nöjd för att jag har sorterat ut en massa skit ur skåp och gjort om massor så det är lixom rent ända in.. i själen nästan.
 
 
det kommer att bli ännu bättre när golvet blir oljat och jag har tagit hem vidvinkelobjektivet. Japp jag har lovat en vän i amerika att jag ska fota lite i huset och lägga in här. Dom bor i Mojave öknen och det är lite annorlunda. Jag vet för jag har bott där hos dom i ett år. Det fanns inge gräs alls.

Kompletterar med lite skoterkort också.
Sen vet jag inte.. det har varit så mycket så jag är helt snurrig,. det kanske reder ut sig imorgon.

Kram A

   






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder!

Utomhus i skönt väder, korvgrillning och vänner & barn, det är livet det!

2009-01-13 @ 10:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0