fy på mig...

det är över en vecka sen jag uppdaterade er.. men nu kommer det!!!

för en vecka sen så satt jag på tåget till stockholm för att åka på introduktionskursen på skepparholmen. Och kortfattat så var det väl OK.. men inte så mycket mer. Jag gjorde inte om introduktionen på sf när vi alla var fulla mest hela jävla tiden. Så den här gången var jag nykter och koncentrerad, men en liten incident hade vi iallafall för att få upp pulsen på ett gäng mäklare.
När vi var på väg hem från konferensanläggningen så hoppade vi på en buss som skulle ta oss till centralen, men den körde fel på anläggningen och ut på en glashal cykelväg och var ruskigt nära att åka ner i sjön ut för en slänt, så vi fick kasta oss ut ur bussen och det kom taxibilar och hämtade oss. Hur bussen nånsin kom upp därifrån igen är för mig en gåta,, den lyckades verkligen krångla till det för sig.

Torsdag och fredag var jobb som vanligt. och på fredag var det hockey för maken i leksand ,, dom looosade haha
och jag o oliver sov över i kungadömet dalvik hos lars, alex och liam. Lite fredagsvin framför brasan och bara viiiila. Så fick det bli. Lördagen blev lite skoterskruvning med den trasiga motorn, som vi nu ska renovera.
Söndagen blev lite skoteråka men det var ganska fuktigt i luften så det gick trögt. och egentligen skulle jag har ridit också men hela helgen har jag varit lite halvkrasslig och käkat ipren för att kunna göra nånting över huvud taget.
Men tack och lov så blev det måndag igen,, och jobb. Måndag-torsdag är mest jobb,, och ett massa spring att få ihop allting till helgen för på fredag morgon åker vi till stockholm igen för att ha kick off med jobbet på stockholms stadshus i blå hallen, där det är nobelmiddagar vanligtvis. Så det har blivit en ny klänning och lite tillbehör, och nu laddar jag med lite solarium och brun utan sol, frissan och lösnaglar. Eftersom jag har en svart klänning med massor med strass är det bäst att fixa lite bränna för att inte se heeelt död och begraven ut.

Igår kväll så gick jag lös med hårfärgen,, först avfärgning av x antal lager gammal färg,,, och det blev en fiiin frissa innan det blev klart haha

Nu ska jag sova innan jag ramlar ihop i datorn.. har mer att fylla på med men orkar inte just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0