Hej baberiba... i brist på annat

Idag har oliver kommit hem ÄNTLIGEN,, jösses nästan så jag fällde en tår när han kom till mig på jobbet idag. Men nu är allt som vanligt igen, full fart, grejjer överallt och bajskorvsprat hela tiden.
Jag har tvingat min make att följa samma diet som jag nu.. vi har lovat varandra att vara trogna.. dieten alltså fram till midsommmar. Med ett litet snedsteg när sista helgen i januari när vi ska ha stockholmsweekend. Sen får vi se hur duktiga vi är om vi åker på semester. Men nu är det LCHF som gäller ett tag iaf. Så får vi väl se om det ger nått resultat.
Idag har jag iaf en helgrillad kyckling på spettet i ugnen så mats får slita i maten som en grottmänniska så han blir mätt.

Idag har jag jobbat och varit till Bilmetro en sväng o tvättat bilen. Den blev förfärligt ren,, länge sen sist.
Men nu är det dax att börja med grönsakerna till kycklingen..

Och krama lite på sonen.

Och på er
A

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan! Kollade in för att se på krypet...... Men inte fanns det nå kryp här inte!!

Må så gotttttttttttttttttt.. Det hakar upp sig ibland... alltså bokstaven t...

2009-01-08 @ 18:41:09
URL: http://bamseskrypin.zoomin.se
Postat av: Christine Larsson

Hej anna. kan du inte lägga ut dina recept så man får lite tips :)

2009-01-08 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0