Hej på er läsare... jag vet ju vilka ni är..

Det är bra kul att gå in och kolla vilka som har varit här o kikat.. Ni är bra trogna. och så välkommna alla nya. Den här veckan är det 13,79 % nya besökare. och 109 besök totalt. Kul. Alltid kul att veta vilka ni är som är nyfikna!! Thomas Gävle tex. 3 ggr den här veckan och det är 2,56% av veckans totala besök. mellan 1-10 sek per besök och inte bläddrat bland sidorna... Ha ha hoppas jag inte skrämmer bort dig ;) Men det är kul med statistik.
Helgen har varit topp.. Eller nja min skoter gick sönder,, Men det kan ju bara betyda en sak!!! Jag har ANVÄNT den! första gången på två år. men nu hoppas jag att den ska gå o laga och att oliver ska vilja följa med ut. Vi har ju två så det är ju jätteskojjj att åka ut på runn o grilla o så.
Vi har ju varit barnlediga så det har blivit mycket "vuxenaktiviteter" (inte som ni alla tror nu då, jag känner er snuskhummrar) Men vi har varit på bio o sett den där urdåliga vi hade iaf tur med vädret filmen!! Den suger verkligen. Så har vi åkt skoter, in till främby udde o fika, Och på söndagen i - 18 åkte vi för första gången långfärdsskridskor. 1,5 mil blev det.. Jag spurtade tom de sista 5 km i förhoppnin om grym träningsvärk. men den har inte kommit än så jag hoppas på imorgon.
Nyår i kungadömet Dalvik som Lars så ödmjukt beskriver det.. Fin middag, lagad tillsammans med alla. Chokladkaka UTAN mint,, men med desto mer glasyr. och oxfile o det där vanliga köret!! Öppnade äntligen en flaska Möet som jag har haft på kylning i tre år nu!! (men jag drack ingenting) SUCK eller rättare sagt GRIiiiiiiNNN.. buhääää.
NÅväl får väl inhandla en ny.
Har jobbat alla dagar som har varit jobbdagar och gjort massor med nytta, kontrakt och intag (2 st) så nu sitter jag ensammen i köket och redigerar bilder från em idag och ska göra klart allt till morgondagen då det ska ut på internet. Härligt, sålde bort all jag hade i dec så nu är det bara nytt som gäller igen.
Men först är det fest.. Lillis har sin årliga trettondagsaftonsfest med övernattning. Så jag ska försöka röra ihop lite mat tills dess och få i lite spray i håret!!
Kramar på er ALLA..

A
Jooo o GOD FORTSÄTTNING!!

Kommentarer
Postat av: Annika

God fortsättning! Vi har 2 skotrar och hade hoppats på lite mer snö... För det är ju himla mysigt att åka ut med skotrarna på utflykt med familjen... Och för att retas lite, vi hade barnfritt här om dan, då öppnade vi, och drack, en flaska moet (hi hi). Kram Annika.

2009-01-06 @ 19:12:25
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0