Måndag igen då,., suck

Fy fanken va jag har blivit lat på morgonen nu för tiden. Jag börjar ju kl 9 på jobbet och förrut var jag alltid på plats före 8 eller 8, nu kommer jag till 9. Suck, jag skulle verkligen vilja kunna rappa på lite mer på morgonen. Jag har blivit seg och inte så snabb längre.
Skulle bara berätta också att jag har kommit på att man kan rensa avloppet med stavmixern, Det blir sånt baksug av den att det rensade iaf mitt avlopp.
Det har varit en bra dag idag iaf. Hann springa över vägen och köpa två klänningar. Men jag håller fortfarande på o letar på den ultimata klänningen till Kick Offen i Blå hallen i stockholm sista januari. Har lite olika alternativ men är inte riktigt nöjd med något än. Kan bli så att jag syr upp nått ändå. Jag vet precis vad jag vill ha och det är väl det som är ´problemet. Inget annat duger,. Suck
Jag har iallafall hittat klänningarnas klänning idag.. Men två fel. 10 v leveranstid och sjukt dyr.
Har konstaterat en sak iaf. Det kommer bli hemskt dyrt med kick off iaf. Först en klänning, skor, accesoarer, helg i stockholm. Mats kommer ner på lördagen och ansluter. och då är det ju inte billigt. Hrmmm

Sen ska jag väl berätta att imorgon ska jag faktiskt gå på danskurs på regementet. Dansa i Falun. Det ska bli jättekul. Måste ju röra på mig när jag inte rider nånting.
Men vi har iallafall hållt oss till dieten sen förra onsdagen. Och så har vi cyklat på motionscykeln minst 20 min varje dag.. Svettigt värre.
Snart så måste jag dessutom ta tag i en sk rakhyvel och slåss lite.. trist. Och dessutom ett solarebesök eller 50,, funderar på om det kanske skulle vara bättre med en spraytan till kickoffen iaf.
Nu ska jag gå o sova.. 2230 det är sent de.. Natttttti,,,

A

Kommentarer
Postat av: Annika

Det där med maten och träningen och solariet känner jag igen. Jag kämpar också på... Go girl!

2009-01-13 @ 10:10:09
URL: http://tottomolino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0