På spåret,.

äntligen är det måndag igen.. det är då en rackarns tur att det inte är helg jämt.. För det är bra jobbigt. Nu är det måndag, visserligen tvingades jag att gå upp 0430 vilket egentligen är en tid som inte borde existera, men ok det får gå för den här gången. Iallafall så har helgen varit jobbig på mer än ett sätt. Det ska hela tiden naturligtvis göras saker. Lördag tex, först ringer lars och jagar ut oss på runn. med långfärdsskridskor och korvgrillning. Vi blev en hel stab med människor. Vilket alltså betyder att man måste umgås med en massa trevliga människor och göra ansträngande saker och dessutom äta nygrillad korv och varm choklad!! Hua. Vad tänker han egentligen med den där Lars egentlien. .??
Som om inte det var nog så skulle det festas också. Hela jävla lördagsnatten. Vin, sprit och mat i Dalvik IGEN!!! OCH trevligt sällskap. Vi var dock där av ett enda ändamål allena. Julgransplundring. !! Problemtet igen då är att när Lars ska göra nått så ska det alltid vara så överambitiöst.. Hans jävla gran är typ 4,5 m hög!! Så efter mycket om och men så kom sticksågen fram och den sågades, än om inte särskilt omsorgsfull så iallafall ner med buller och bång.
Så sen kunde vi äntligen få gå o sova. Men det skulle sjungas singstar.. (vilket inte är min starka sida) men vad gör man inte för underhållningsvärdet.
Efter mycket dribblande hit och dit så kom vi väl i säng så småningom. Inte helt klart i vilken säng eller framför allt vilkens säng. Men jag somnade väl i typ 7 minuter hos oliver innan lars kom inte och konstaterade att det var faaan va mats snarkar. Men han gjorde iaf en liten paus på golvet först med hundarna.
Sen upp i ottan på söndag och packa med sig packet hem. Och iväg till hästhoppningsträning.
Full fart, som vanligt och inga nya mirakel där heller.


Så som sagt.. tack gode gud att det är måndag så jag kan få sätta mig på tåget till stockholm och vila upp mig lite granna på en introduktionskurs. Phu..
Tror jag ska sova en stund nu..'

Kram A

Obs jag ska kompettera med bilder så snart jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0