En helt vanlig onsdag..

Idag så tog vi oss i kragen och gjorde tråkiga saker .. Vi åkte till Ica Maxi och pantade miljarders (känns det som iaf) tomma petflaskor, och dom är ju så jävla otympliga så det blir ju så mycket snabbt. Men hur som helst så lämnade vi in Olli i lekstugan där och shoppade i lugn och ro. Bara Massor med LCHF mat. Mats är ju fast besluten nu att det kommer inte in en kolhydrat i huset. Så det blev väl utvalda matvaror som resulterade lite i det här. Först gjorde jag lite Tapas a´la anna. Och när vi hade ätit klart så gjorde jag en chevreost lasagen igen, men jag trixade till det lite med kantareller o så lite annat smått o gott, den blir lunchlådor nu.
Tyvärr måste jag erkänna att jag hoppade över cyklandet för det blev så himmelens sent och det var tidig morgon idag torsdag.
Har hunnit med rätt mycket ändå men nu mååååste jag ta tag i att städa ut julen. Suck det är så tråkigt. Men det blir fint när det väl är klart. Men det är ju rätt tråkigt att byta gardiner. Apropå gardiner så ska jag lämna mina vita gardiner på tvätt innan dom åker upp igen. Men alla röda gardiner åker iaf ner. Upp med nya fina svarta!! Jag får återkomma med kort.

Men det är väl bäst att jag sätter lite fart så det händer något..
Kram på er.
A






Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhh så smarrigt det där såg ut då!! Ge till mig! Glufs!

2009-01-15 @ 23:07:43
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0