vad är det idag?? jo just TIsDDagG.... hua.

Jag har haft onsdag idag.. och så är det bara tisdag. Trist. Eller så får man se det som att man har fått en extra dag!! gratis dessutom.
Har haft en lugn dag, en värdering och mest tid framför datorn och jag har plockat ordning på skrivbordet och fått undan lite papper som har legat i klart korgen länge.
Idag så kom jag hem med mina två klänningar, ett fodral och en kickoff klänning som vi ska sy om lite grann. och självklart strassa upp utav helvete.. haha
Det roliga var ändå att jag visade klänningarna för mats och han tyckte helt klart att fodralet var snyggast.. Kul kul. De du anna beee.. hahah Anna Perelli känner du henne??

Nu ska jag hupp i säng iaf,
NATTI
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0