Måndag.. som vilken som helst.

INTE!! saknar lite olika saker. Men en sak är då säker, träningsvärk behöver jag inte sakna. För den här helgen har varit rätt så intensiv, inte för att det säger särskilt mycket för er som känner mig,.. Men torsdag morgon åkte jag till FRK o hoppade ju. och fredag morgon var jag till Svärdsjö o trimmade dressyren hos Hellen,, och det var jobbigt. JÄVLA SKITSPORT. Men skam den som ger sig. Gick rätt bra faktiskt tillslut.
Sen blev det jobb också. Framåt femtiden var det dax att åka hemöver för att avnjuta nystädat hus och trevligt sällskap när Lars kom över med två stooora bitar ENTREKÅÅT. mmmm.
Tur att det är jonsson vid grillen. (favorit i repris) För det blev så smarrigt med en rejäl grönsallad o beasås.

Lördagen var Våryra i Romme med hopptält, traktor-pulling ;) och godis.. Sen blev det en snabbvända på kupolen och 4 årskalas i korsnäs. Mycket farande hit och dit.
Och sen var både jag o Oliver rätt slut vid 8 tiden o dödde... typ
Söndag morgon i stallet, åkte åter igen till FRK för en duvning av Ove, lyckades åka av två gånger.. men över lag helt ok.

Em ägnades åt lite familj, (mats hälsade på och sov över) och sen blev det trädgårdsarbete för hela slanten.
Fick nämligen nått ryck ute och började plocka lite eftersom ferran skulle åka förbi o klippa idag. Så jag städade upp allting ute. Körde fram fyrhjulingen och slängde massa skräp.
Planterade ut mina pelargoner i krukor och började sen med en spade skotta runt lite jord för att få undan dom värsta groparna efter hundarna. Men perfektionist som man är så grävde jag upp allting först, rhododendron och allt för att sedan rensa jorden, skotta tillbaka allt, planera ut det och strö över grus över hela alltet. PHU vilken pärs, och vilken jäääävla träningsvärk jag har idag. BEHÖVER MASSAGE!! nån frivillig??

Men måste ändå säga att det har varit en riktigt bra måndag, sol, sommarkläder och solglasögon. Bara en sak som fattades egentligen. Kanske imorgon.. kanske kanske..

Kram A
och sluttt för idag. 2108 och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0