tre söndagar senare...

Ja då var det helg igen, långhelg. Känns som en evighet sen jag jobbade en hel vecka. och nu är det dessutom två veckor som jag inte kommer jobba hela fredagar heller.. typiskt. Dock blir det lite helgarbete istället. Så det jämnar ut sig i slutändan iaf.
Lördagen blev efter en sovmorgon en hästhoppningstävling i Insjön. Sista minuten men jag har insett att det är sånt jag måste göra, ut och hoppa banor. oftare och oftare. Det gick inte så bra men det var ok för att vara första gången i år, utomhus. På nått sätt var det ändå ok.
Sen har det varit fyraårs kalas för hela slanten. FIka, godis, glass och allt möjligt. Så nu är vi helt slut.. <<ja just jag vi lagade middag med kreditkortet jag och lars, i Torsång.
Så nu är det godnatt iaf..

Over and Out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0