Helg äntligen igen.

Sitter med lilla rosa och försöker författa lite.. men det går illa.
Igår fredagsmys med familjen och tända ljus.. myyys.
Idag lördag hopptävlling på sveden.. Kul. Hoppade 110 med 0+8 fel,
och 120 cm med 8 fel efter en superrunda.. nollan är inte långt borta nu.. Hoppas på FRK om två veckor.



I övrigt är det fullt ös på jobbet med tre nya intag i veckan och lite kontrak och budgivningar.

Oliver håller på o bygger pussel på bolibompa på nätet och tittar på barnprogram där idag så jag har tvn för mig själv.
Härlig.. jag har tänt massor med ljus och mats har åkt iväg för lite "prehunting" med jaktlaget. Om några timmar kommer det hit ett gäng med brudar som ska ta en liten färdknäpp innan dom går upp till SUndet på dans.. storbildstv med fussball och grogg.. Jag är hemma.. är ju helt slut efter dagen.

Men nu ska jag leta på gymkort på nätet,, måste börja träna alla förslappade kroppsdelar.
over and out
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0