Its alive!!!

Ja då var man här igen då.. men den här gången med min nya lilla rosa kompis..
den sk bloggdatorn.
Det är kul att blogga och egentligen har jag ju massor att skriva om eftersom det var så länge sen. Men jag tänkte limest dra en snabbresume´

Jag har jobbat hela sommaren och Mats har varit på båten mest hela tiden. Han har ju jobbat nästa hela dygnet. Då hade det mest blivit krångel om han hade kommit hem mitt i natten och väckt oss.. så han får sova på båten.
Jag o Oliver har hållit ställningarna här hemma och hundarna har varit med Mats på båten.
Vi har dessutom fått ett tillskott till familjen, lilla Godis. En svart vädurskanin som Oliver har gått med sig från Mormor.
¨
Sommaren har gått väldigt fort eftersom det har varit mycket aktiviteter men mest hästhoppning. Eller faktiskt mest fälttävlan. Inga stora framgångar men några placeringar och en vinst. Nästa år kommer vi igen.
Under vintern ska buzz få flytta iväg igen till svärdsjö hade jag tänkt och då måste jag hitta på nån annan sport att sysselsätta mig med ett tag. Men jag har inte nån aning om vilken.

Ikväll sitter jag framför brasan, vid tvn och har Oliver, Liv och Amanda här.. Oliver och Liv leker hajar och bebsar,, amanda softar i soffan och jag är bara trött.


Igår var jag i stallet och rakade hästen, det har ju blivit vinter i strand tydligen. Han såg ut som en isbjörn. men nu är han slät och nytvättad. Gött.. För imorgon är det träning på Sveden för Leif Hall.. Det ska bli kul, för i helgenr det tävling igen. Sveden det med.
en fd häst...

En  del golf har det spelats också i sommar, men dock inte så mycket som man hade önskat. Mest Dalsjö dessutom. Hade önskat några andra upplevelser under sommaren men icke.
Det får väl vara till nästa sommar. Precis som med Majsan. Hon kom i sjön och vi åkte två vändor innan hon kom upp igen. Nödvändigt att ha så mycket båtar som inte används.

Jobbet går kanon och det är så kul, nu ska jag vikariera också åt en annan mäklare ett tag. Det ska bli jätteroligt!!!
¨'
Några få partaj har det blivit under sommaren också men inget speciellt. Lite utgång på stan och dansa o så.
Attans va fort sommaren har gått egentligen. Förstår inte vart den har tagit vägen...


Det som är på tapeten nu är iaf att jag tänker byta bloggleverantör.. har bara inte hunnit bestämma för vilken ännu. men ni kommer att bli informerade iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0